Reklama

0
114
Big data analytics visualization technology with scientist analyzing information structure on screen with machine learning to extract strategical prediction for business, finance, internet of things
Rate this post

Dwudziesty pierwszy wiek to czas mediów. Nie wyobrażamy sobie dnia bez internetu, telewizji, czy też codziennej prasy. Media są najważniejszym źródłem informacji z różnych dziedzin.
Media to także reklama, reklama bez której nie wyobrażamy sobie codziennego dnia. Informacje reklamowe emitowane są w trakcie emisji programów telewizyjnych, pomiędzy piosenkami w radiu, oraz na stronach gazet. Reklama jest wszędzie tam gdzie dociera potencjalny klient. Wielu z nas jest bardzo negatywnie nastawionych do reklamy. Czujemy się poirytowani natłokiem reklam. Inni zaś są fanami reklam. Mowa tutaj miedzy innymi o dzieciach oraz osobach starszych. Dzieci oglądając reklamę nowej zabawki, czy też ulubionych słodyczy żądają od swoich rodziców aby dokonali zakupu reklamowanej rzeczy. Niewątpliwie reklamy skierowane do dzieci są zmorą rodziców. Osoby starsze to fani reklam z udziałem znanych postaci serialowych. Reklamy skierowane do osób w podeszłym wieku, to między innymi reklamy suplementów diety, leków,czy też kremów.