Chwyty marketingowe

0
120
Rate this post

Nie od dziś wiadomo, że w sklepach wszystko jest dokładnie przemyślane. Każda półka ma konkretne umiejscowienie w sklepie, a każdy produkt na półce też znajduje się wobec konkretnego klucza. Ważne jest, żeby już od wejścia sklep wyglądał luksusowo. To zdecydowanie zachęci kupujących do zakupów, ponieważ poczują się wyjątkowo. Reklama pojawia się na każdym kroku. Co chwilę widzimy jakieś promocje, przeceny. Ostatnio bardzo popularna stała się promocja, która wymusza na klientach kupienie więcej niż jednego produktu – „kupując dwa produkty, trzeci otrzymujesz gratis”, kupując dwa, drugi otrzymujesz za połowę ceny”. To bardzo działa na ludzi, ponieważ czują, że mogą oni zaoszczędzić, zwłaszcza jeżeli jest to produkt, który już używali i się u nich sprawdził. Odpowiednia muzyka i zapach. To kolejne tricki, które mogą przyciągnąć klientów do sklepu. Zapach świeżego pieczywa – kto się mu zdoła oprzeć? A muzyka wprowadza przyjemną atmosferę, że klient czuje się lepiej, a co za tym idzie może dłużej zostać w sklepie.